ریشه کنی سوسک ها تخصص ماست


علائم وجود سوسک در خانه

علائم وجود انواع سوسک در خانه

 

بررسی نشانه های وجود انواع سوسک در خانه

 

شناسایی سریع سوسک در خانه برای پیروزی علیه این بندپای تند و تیز بسیار مهم است. هر چه در شناسایی آنها دیرتر عمل کنید و به آنها اهمیت ندهید، خلاص شدن از شر آنها سخت تر و گران تر می شود. برای از بین بردن سوسک ها در کوتاهترین زمان، مراقب این 5 مورد باشید که نشان دهنده مشکل جدی شما است.

 

پنج نشانه وجود سوسک آمریکایی در خانه

 

مواد دفعی سوسک

 

پیدا کردن مواد دفعی سوسک ها، نشان دهنده وجود مشکل است. مواد دفعی سوسک های کوچکتر شبیه به پودر قهوه یا پودر فلفل سیاه است. سوسک های بزرگتر، مواد دفعی بزرگتری دارند. سعی کنید مطمئن شوید چیزی که با آن سروکار دارید، مواد دفعی سوسک است. برای این منظور می توانید از چند تله چسبی استفاده کنید تا تعدادی از سوسک ها را به دام اندازید و تشخیص خود را قطعی کنید. هرچه مواد دفعی بیشتری پیدا کنید در واقع با سوسک های بیشتری رو به رو هستید. قسمت هایی از خانه که در آنجا مقدار بیشتری از این مواد دفعی پیدا می کنید، منطقه پر رفت و آمد سوسک ها است. آنها اغلب از طریق این منطقه در رفت و آمد هستند تا آب و غذای مورد نیازشان را تأمین کنند. در نتیجه باید این قسمت ها باید برای هدف گیری و کشتن آنها مد نظر قرار گیرد.

 

کپسول تخم

 

سوسک ها برای محافظت از تخم های خود، یک کپسول تولید می کنند و تخم ها را درون آن نگه می دارند که این محافظ یا پوشش، "اوتکا" نام دارد. با پیدا کردن حتی یک مورد از اوتکا در فضای خانه یا آشپزخانه، می توانید مطمئن شوید که در خانه شما سوسک وجود دارد. ناگفته نماند که هر کپسول تخم سه سوسک از 4 سوسک رایج، می تواند بین 10 تا 20 تخم را درون خود نگه دارد. سوسک های آلمانی می توانند 50 تخم را درون این کپسول نگهداری کنند.

 

شما می توانید تخم سوسک ها را از روی شکل آنها که منحنی شکل و قهوه ای رنگ هستند تشخیص دهید. برخی از سوسک ها تخم های خود را تا زمان خروج نوزادان از تخم، با خود حمل می کنند؛ اما برخی دیگر، تخم ها را در جای امنی مخفی می کنند. اگر نشانه هایی از وجود تخم سوسک پیدا کردید، قبل از اینکه تخم ها باز شوند باید سریعاً آنها را نابود کنید. سموم سوسک کش تخصصی بهترین ماده در توقف هچ شدن تخم ها و همچنین جلوگیری از تولید تخم بیشتر توسط سوسک های جوان می باشد.

 

بوی ناشی از سوسک

 

در حالی که یک سوسک از خود هیچ بویی ندارد اما زمانی که تعداد زیادی از آنها دور هم جمع شوند، بوی سوسک توجه شما را جلب خواهد کرد. در نتیجه اگر بوی عجیبی را در محیط کار یا محیط زندگی خود دریافتید، با آلودگی زیادی رو به رو هستید.

 

 

بوی سوسک شبیه چیست؟

 

اکثر کارشناسان و قربانیان، موافق هستند که بوی سوسک را می توان روغنی و غلیظ توصیف کرد. اگر متوجه وجود تعدادی سوسک شده اید و این موضوع شما را ناراحت کرده فقط کافی است با ما تماس بگیرید و سم سوسک کش حرفه ای را سفارش دهید. سم سوسک کش، بهترین راه حلی است که به این موجودات موذی حمله ور می شود و آنها را از بین می برد.

 

سوسک های مرده

 

سوسک ها بیشتر شب ها در حال فعالیت هستند. بنابراین دیدن آنها در طول روز ممکن است نادر باشد. برای گرفتن آنها در طول شب، یعنی هنگامی که فعال تر هستند، باید از تله های سوسک استفاده کنید. اما سوسک های مرده دیگر نمی توانند در طول روز پنهان شوند. بنابراین اگر تعداد زیادی از آنها وجود داشته باشد به احتمال فراوان زیر سینک، داخل کابینت، زیر اجاق گاز و اطراف یخچال هستند. این ها مناطق رایجی است که انواع سوسک ها برای پنهان شدن انتخاب می کنند و اغلب، همان جا می میرند در نتیجه غیر معمول نیست که چند سوسک مرده را در اطراف این مکان ها پیدا کنید.

 

سوسک ها در طول روز

 

بزرگترین علامتی که باید با مشاهده آن، وجود سوسک را در یک مکان جدی بگیرید، دیدن آنها در طول روز است. همانطور که گفته شد، این موجودات تند و تیز، به طور شبانه در حال فعالیت هستند. آنها معمولاً فقط هنگام شب، زمانی که شما در خواب هستید برای تهیه غذا و آب بیرون می آیند. آنها فقط وقتی بیرون می آیند که تعدادشان به اندازه ای زیاد می شود که بعضی از آنها از لانه خود بیرون رانده می شوند.

 

فراموش نکنید هر چه زودتر برای تشخیص و کشتن آنها دست به کار شوید، جلوی بیشتر شدن آنها را می گیرید و هزینه کمتری متحمل می شوید. در ابتدای مقاله با تشخیص مواد دفعی سوسک شروع کردیم. در نتیجه به محض مشاهده آن سریع عمل کنید و نگذارید به موارد 2، ،3، 4  و یا 5 برسد اگر دیر دست به کار شوید، یک فرد حرفه ای هم نمی تواند تمام آنها را از بین ببرد پس لازم است که همیشه مراقب علائم تهاجم سوسک ها باشید.

 

پنچ نشانه هجوم سوسک آلمانی به خانه

 

سوسک های آلمانی شایعترین سوسک در خانه ها هستند و به دلیل سرعت بالایی که در تولید مثل دارند، اگر برای از بین بردن آنها کاری انجام ندهید، باعث خسارات وسیعی در خانه شما خواهند شد.

 

 

ویژگی های سوسک های آلمانی

 

سوسک های آلمانی معمولاً در داخل خانه یافت می شوند. اگر یک سوسک روشن قهوه ای یا برنزه را با دو نوار افقی سیاه در پشت سرش مشاهده کردید به احتمال فراوان سوسک آلمانی است. همچنین لازم به ذکر است که اگرچه این سوسک ها دارای بال هستند اما به ندرت پرواز می کنند. در عوض، آنها ترجیح می دهند روی کف زمین، کابینت های آشپزخانه و دیگر مناطق گرم و مرطوب خانه شما حرکت کنند. این آفات می توانند علائم آسم را ایجاد کرده و باکتری های مضر را در محیط پخش کنند. بنابراین، درباره تهاجم و آلودگی سوسک آلمانی، یا هر آفات خطرناک خانگی دیگر نباید سهل انگاری شود.

 

علائم وجود سوسک آلمانی در خانه ها

 

آیا یک سوسک آلمانی را در خانه خود شناسایی کرده اید؟ در این صورت، ممکن است منزل شما درگیر تهاجم سوسک های آلمانی شده باشد. چندین علامت که باید به دنبال آنها باشید عبارتند از:

 

فعالیت سوسک در طول روز

 

سوسک ها فعالیت شبانه دارند. بنابراین اگر در طول روز آنها را در کف منزل خود دیدید به احتمال زیاد شما با معضل بزرگ و آلودگی وسیعی مواجه هستید.

 

بوی روغنی و غلیظ

 

سوسک های آلمانی، انواع مواد شیمیایی را ترشح می کنند. به همین دلیل اگر متوجه بوی روغنی و تندی شدید، این احتمال وجود دارد که با تهاجم سوسک آلمانی سروکار دارید.

 

مواد دفعی سوسک

 

وجود سوسک های آلمانی کم بود، مواد دفعی آنها نیز به علائم اضافه شد! مواد دفعی سوسک نیز مانند پودر ففل و قهوه هستند و معمولاً در کشوهای آشپزخانه یا روی کابینت یافت می شوند. مدفوع آنها حتی ممکن است باعث ایجاد لکه های تیره در گوشه و کنار اتاق های شما شود.

 

سوسک آلمانی مرده و پوسته ریخته شده آن

 

اگر سوسک آلمانی مرده پیدا کردید، بسیار محتمل است که دوستان زنده او، در همان نزدیکی و در حال تهاجم به خانه شما باشند. اما یک سوسک مرده، تنها علامت بارز نیست؛ حتی پوست ریخته شده یک سوسک آلمانی زنده می تواند نشانگر هجوم آنها باشد. چون سوسک ها تا رسیدن به بلوغ، 5 بار پوست اندازی می کنند.

 

تعداد زیاد سوسک قهوه ای کوچک در آشپزخانه یا حمام

 

سوسک های آلمانی دوست دارند که در آشپزخانه ها و حمام ها از لانه خود بیرون بیایند، زیرا این مناطق با داشتن رطوبت و مواد غذایی کافی، احتیاجات آنها را برای زنده ماندن تأمین می کند همچنین غذای سوسک در حمام است زیرا آنها صابون و خمیردندان می خورند.

 

 

نتیجه گیری برای نشانه های هجوم سوسک ها

 

تا کنون علائم مهمی در خصوص هجوم سوسک های آمریکایی و آلمانی را یاد گرفتید. صاحب خانه ها باید بدانند اگر با این چند مورد رو به رو شدند باید هر چه زودتر با متخصص کنترل آفات تماس بگیرند و از شر آنها راحت شوند. به یاد داشته باشید، حشرات، مناطق مرطوب و تاریک را بیشتر دوست دارند و همان جا، مکانی برای زندگی مهیا می کنند. مشاهده کپسول های لوبیایی شکل و تیره رنگ که بستری برای تخم های اصلی است، از دیگر نشانه های وجود سوسک ها بوده و اغلب در زیرزمین، اتاق، لباسشویی و آشپزخانه و همچنین پشت وسایل یا زیر کابینت ها یافت می شوند. در نظر داشته باشید بوی آنها شباهت زیادی با روغن غلیط دارد و قابل شناسایی است.

 

سم سوسک کش ریپلزال

فروش سم سوسک - کلیک کنید


سفارش سم از طریق: